چه آیا بازیابی احتمال مرحله بیماری کلیوی 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه آیا بازیابی احتمال مرحله بیماری کلیوی 4

چه شانس بهبود مرحله 4 بیماری کلیه است؟ برای بیمارانی که در مرحله 4 CKD هستند و می خواهند به کلیه ها بهبود می یابند به عنوان سالم به عنوان مردم عادی، در نتیجه ممکن است شما را نا امید می کند. دلیل این است که هنگامی که سلول های کلیوی ذاتی کاملا نکروتیک، ما می توانیم به چیزی آنها را تعمیر انجام دهد. اما این به معنای نه مردم می توانند کاری انجام برای بهبود عملکرد بیماری کلیوی خود را.
در مرحله 4 بیماری کلیه، بخشی از سلول های کلیوی ذاتی فقط آسیب دیده، در حالی که برخی در واقع مرده است. از این نقطه، کارشناسان کلیه در اینجا تلاش خود را برای بهبود بیماران عملکرد کلیه و وضعیت سلامت کلی.
در مرحله 4، عملکرد کلیه بیماران هنوز هم بالاتر از 15 درصد است، به طوری که آنها هنوز هم شانس را به معکوس آسیب کلیوی خود و سریع عملکرد کلیه را دارند. مهم این است که برای به دست آوردن درمان صحیح و به موقع.
در بیمارستان ما، ما به طور عمده با استفاده از طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه است. در تمام طول درمان، برخی از داروها نیز ممکن است مورد استفاده قرار غربی برای حمایت از داروهای چینی برای کنترل برخی از علائم بیماری های کلیوی و عوارض.
چه کاری می تواند طب چینی برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را انجام دهید؟ این داروها شانس بهبود بیماری کلیوی را افزایش می دهد در چهار بعد:
- افزایش جریان خون به کلیه ها برای فراهم آوردن خون و اکسیژن بیشتری برای سلول های کلیوی ذاتی.
- تنظیم محیط داخلی، به منظور محافظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده.
- تحریک سیستم خود درمان کلیه، بنابراین سلول های کلیوی ذاتی می توانید بازیابی به تدریج توسط خود دریافت کنید.
- نگه دارید بیماری های کلیوی از بدتر شدن و مهم این است که کنترل به علت زمینه ای و مشکلات مربوط.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: